Schoolboekenservice Standaard Boekhandel

Lees deze begeleidende brief over hoe je online je schoolboeken bestelt :

Schoolboekenservice Standaard Boekhandel (PDF)

Of lees hier de handige folder

Hoe bestel ik de schoolboeken ? (PDF)

Om de aankoop van schoolboeken vlot te laten verlopen heeft je school voor volgend schooljaar afspraken gemaakt met Standaard Boekhandel.

Volgende tips zullen je alvast helpen bij het plaatsen van je bestelling:

  • Plaats je bestelling zo vroeg mogelijk. Als je vroeg bestelt, heb je meer garantie dat alle boeken beschikbaar zijn bij het begin van het nieuwe schooljaar (je dient pas begin september te betalen na levering van je boeken). Bestel in ieder geval voor 31 juli.
  • Surf naar http://leerling.schoolboekenservice.com en registreer je leerlingenaccount zoals beschreven in de registratiebrief die je via de school ontvangt. Eens je account bevestigd is, kan je met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord inloggen op de website van Schoolboekenservice. Hier vind je na het inloggen ook een bestelhandleiding en de veel gestelde vragen terug.
  • Raadpleeg de boekenlijst van het leerjaar en de studierichting die je volgend schooljaar zal volgen en plaats je bestelling. Controleer vooraf goed of je de juiste studierichting hebt gekozen.
  • Betalen kan enkel via domiciliëring. Tijdens het bestelproces dien je een mandaat tot domiciliëring te geven. Hiervoor heb je een bankrekeningnummer en bankkaartnummer nodig. De betalingen van de facturen worden na levering automatisch geregeld door de bank die je hebt opgegeven.
  • Indien je vragen hebt over de manier van bestellen of over jouw bestelling kan je de veel gestelde vragen raadplegen op de website. Vind je niet wat je zoekt, kan je altijd contact opnemen met onze Klantendienst via schoolboekenservice@standaardboekhandel.be of telefonisch via 03/800.72.10.
  • Eind augustus wordt jouw boekenpakket thuis geleverd via bpost. Boeken die nog ontbreken ontvang je ook op een latere datum als nalevering via bpost.
  • Indien je verkeerde boeken ontving, boeken beschadigd werden geleverd, je van studierichting veranderde…neem je best zo snel mogelijk en in ieder geval binnen de tien werkdagen na levering contact op met de Klantendienst (zie hierboven). Zij zullen je vragen om de boeken terug te sturen naar het volgend adres: Schoolboekenservice Klantendienst Schoenstraat 10 te 9140 Temse samen met het retourformulier dat je kan downloaden via de website. Indien je dit wenst, kan je deze retourzending ook samen met het retourformulier afgeven bij een Standaard Boekhandel in je buurt.
  • Indien je vervangexemplaren of andere boeken nodig hebt, kan je deze opnieuw online bestellen.

Succes!

 

boeken